Verständnis Ihrer Marke und Ihres Unternehmens Schulung

Haupt-Reiter

Course CodeKurs Code

yourbb

Duration Dauer

21 Stunden (usually 3 days including breaks)

Overview Übersicht

Audience

This course is designed for all staff requiring a wider view of their part of the business; their specific roles within it; and of their involvement in improving its contribution to the organisation as a whole

Format of the course

A combination of:

  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises

By the end of the workshop, attendees will be able to:

  • Explain what “brand” is and how they can influence it
  • Understand the process for Change strategies and your company’s position within them
  • Detail the relevant principles underlying any change to a business
  • Realise the importance of Customer / Stakeholder relationships in the successful running of any business
  • Define the financial aspects of a business and of the delegates’ part of that business
  • Determine the important aspects of negotiating to ensure the best possible outcome for their part of the business

Course OutlineSchulungsübersicht

Understanding “Brand”

  • What is a “brand”?
  • What is your company’s brand?
  • What can I do to influence the strength of the my company’s brand?

Basic Change Strategies

  • The need for a company’s managers constantly to assess the current status of their part of the organisation – particularly when compared with its peers and competitors – and introduce pro-active (rather than re-active) changes
  • The “STARS” model of Change Strategies and Planning

Change Management

  • How / Why previous change has gone well?
  • How / Why previous change has not gone well?
  • Lessons to be learned from previous change initiatives (in your company and elsewhere)
  • The 9 Change principles – and putting them into practice
  • Lewin’s model of Change Implementation
  • The Change Kaleidoscope

The Psychological Affects of change

  • How am I feeling now? How are my colleagues felling now?
  • How will I / they feel as a change process unfolds?

Customer / Stakeholder Relationships

  • What is a Customer?
  • What is a Stakeholder?
  • How can I get the most from each Customer / Stakeholder interaction?
  • The Service : Profit Chain

Financial Aspects of a Business

  • Financial Statements:
    • Balance Sheets
    • Profit & Loss Accounts
    • Financial Forecasts:
    • Budgets
    • Cash-Flow Forecasts
    • Business Cases

Setting Objectives

  • Vision / Mission Statements
  • Objective Setting to meet deliver the Mission Statements
  • Performance Management to exceed the agreed Objectives

Negotiating for Best Results

  • Communication in Negotiation
  • The importance of Effective Presentations
  • Different Negotiating Strategies
  • Comparing Strategies
  • Building Rapport
  • The 3-phase Negotiating Process

Bookings, Prices and EnquiriesBuchungen, Preise und Anfragen

Privater Klassenraum
 
Privater Klassenraum
Die Teilnehmer sind aus einem Unternehmen. Externe Teilnehmer sind nicht erlaubt. Der Kurs ist speziell auf eine Gruppe zugeschnitten, Die Themen werden genau auf die Bedürfnisse der Teilnehmer abgestimmt.
Privater Fernkurs
Von 2850EUR
Privater Fernkurs
Der Anleiter und die Teilnehmer befinden sich an unterschiedlichen Orten und kommunizieren über das Internet miteinander. More Information

Je mehr Teilnehmer, desto höher die Ersparnis pro Teilnehmer. Die Tabelle reflektiert den Preis pro Teilnehmer und dient zur Veranschaulichung. Die tatsächlichen Preise können jedoch abweichen.

Number of Delegates Privater Fernkurs
1 2850EUR
2 1800EUR
3 1450EUR
4 1275EUR
Öffentlicher Klassenraum
Von 3050EUR
(63)
Öffentlicher Klassenraum
Teilnehmer aus verschiedenen Organisationen. Die Themen können hier nicht angepasst werden.

Je mehr Teilnehmer, desto höher die Ersparnis pro Teilnehmer. Die Tabelle reflektiert den Preis pro Teilnehmer und dient zur Veranschaulichung. Die tatsächlichen Preise können jedoch abweichen.

Number of Delegates Öffentlicher Klassenraum
1 3050EUR
2 1925EUR
3 1550EUR
4 1363EUR
Können Sie kein passendes Datum finden? Fordern Sie ein neues Kursdatum an >>
Zu teuer? Schlagen Sie einen Preis vor >>

Verwandte Kategorien

Kombinierte Kurse


Kommende Kurse

OrtSchulungsdatumKurspreis (Fernkurs / Schulungsraum)
DüsseldorfMo, 2017-11-06 09:302850EUR / 3500EUR
PotsdamMo, 2017-11-06 09:302850EUR / 3500EUR
Berlin Mo, 2017-11-06 09:302850EUR / 3650EUR
BremenMi, 2017-11-08 09:302850EUR / 3500EUR
Frankfurt am MainMi, 2017-11-08 09:302850EUR / 3500EUR

Spezialangebote

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

EINIGE UNSERER KUNDEN