Marketing Schulungen

Marketing Schulungen

Lokale instruierte Live Marketing Trainingskurse in Deutschland.

Erfahrungsberichte

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Marketing Kurspläne

CodeNameDauerÜbersicht
adintroEinführung in Werbung7 StundenDieser eintägige Kurs richtet sich an alle, die ihre eigene Werbung effektiv verwalten oder produzieren möchten oder neu in einer Marketing-Funktion sind und verstehen müssen, wie Werbung funktioniert
myccmrMarketing for your company: Understand customer, do marketing right28 StundenMarketing verstehen Berühren Sie die Gefühle Ihrer Kunden Bereiten Sie Ihren eigenen Plan vor Bringen Sie Ihr Marketing und Ihr Geschäft in Übereinstimmung mit den Kundenerwartungen und übertreffen Sie diese .
b2bbrandmanB2B Markenmanagement7 StundenViele Kurse befassen sich mit Brand Management, aber nur wenige von ihnen konzentrieren sich auf Business-to-Business-Branding. Dieser Kurs konzentriert sich auf das B2B-Branding, das sich wesentlich von der B2C-Markenführung unterscheidet.
netmrkDas Internet als Absatzweg für Unternehmen14 StundenWhy Focus On Using The Internet As A Marketing Channel [for Promotion & Consumption of your products and/or services]?

Your company may have a superior product in terms of Brand Recognition, Pricing & Usability however - without giving adequate attention to the path that the product takes before it end up in the hands of the end user; your organization can quickly find itself losing significant market share.

The internet is becoming increasingly involved in the purchasing decisions of the end user. The internet can be both a strategic Promotion as well as Consumption channel. The challenge however is for organizations to incorporate the internet into the corporate plans from a strategic perspective.

Benefits of attending this comprehensive course will include :

- Learning practical tips how to stabilize existing client bases, acquire new customers and ultimately drive revenues
- Getting simply stated, armed with the practical, down to earth, tried and tested information
- Enabling the organizations to modify and extend their strategies & Tactics as appropriate in order to separate themselves from the competition

Why should you attend?

The overall effective use of the internet as a channel to market works in conjunction with the existing components of the Business strategy, such as Branding, Pricing, the USP & specific target Market segments in order to ultimately sell more to existing customers as well as acquiring new ones. As the focus of this program extends far beyond the standard practice of a company having a website and employing an agency to run Pay Per click campaigns all those involved with the Sales, Marketing and Support functions of the organisation will gain from exposing themselves to the content of the seminar.
yourbbVerständnis Ihrer Marke und Ihres Unternehmens21 StundenPublikum Dieser Kurs richtet sich an alle Mitarbeiter, die einen größeren Überblick über ihren Teil des Unternehmens benötigen ihre spezifischen Rollen in ihm; und ihrer Beteiligung an der Verbesserung ihres Beitrags zur Organisation als Ganzes Format des Kurses Eine Kombination aus: Moderierte Diskussionen Slide Präsentationen Übungen Am Ende des Workshops werden die Teilnehmer in der Lage sein: Erkläre, was "Marke" ist und wie sie es beeinflussen kann Verstehen Sie den Prozess für Change-Strategien und die Position Ihres Unternehmens darin Geben Sie die relevanten Prinzipien an, die jeder Änderung eines Unternehmens zugrunde liegen Erkennen Sie die Bedeutung von Kunden- / Stakeholder-Beziehungen für den erfolgreichen Geschäftsbetrieb Definieren Sie die finanziellen Aspekte eines Unternehmens und dessen Teil Bestimmen Sie die wichtigen Aspekte der Verhandlungen, um das bestmögliche Ergebnis für ihren Teil des Geschäfts zu gewährleisten .
3246Soziale Medien - facebook, twitter, blog, youtube, google+7 StundenZiel des Kurses ist es, den Teilnehmern die Grundlagen der wichtigsten Social-Media-Plattformen und deren Nutzung in verschiedenen Branchen zu vermitteln .
pginttradeEin praktisches Handbuch für internationalen Handel14 StundenWarum sollten Sie teilnehmen?

Wir leben und arbeiten in einem zunehmend globalen Markt, der ständig neue Möglichkeiten anbietet, die wir wahrnehmen müssen. In gewisser Weise wird der Weltmarkt immer leichter zugänglich, besonders dank der Entwicklung des Internets. Trotz dieser steigenden Möglichkeiten bleibt eine gewisse Komplexität und Unübersichtlichkeit des internationalen Handelns erhalten. Die besten Mittel, um seinen eigenen Platz auf dem Markt zu finden, zu kennen ist essentiell für den Erfolg und das Wachstum eines jeden Unternehmens. Wissen, Techniken und Strategien, die man während unseres Trainings erwirbt, ermöglichen es Ihnen, internationales Wachstum zu fördern und Ihre Ziele in die Realität umzusetzen.

- Ist der Handel eine zunehmende Herausforderung für Sie und ihre Firma?
- Sind Sie darauf angewiesen, neue Märkte und Kunden zu finden? Müssen Sie Ihre Absätze und Ertragskraft steigern?

Falls die Antwort auf eine dieser Fragen Ja lautet, ist dieser Kurs ein Muss. Das Wissen, das wir Ihnen vermitteln, wird Sie in neue Märkte hineinbringen und macht es möglich, neue Kunden zu finden.

Von der Theorie in die Praxis:

Der Zweck dieses 2-tägigen Trainings ist es, die Prozesse im internationalen Handel zu erklären und zu vereinfachen. Sie werden die Veranstaltung verlassen und zuversichtlich und selbstsicher sein, die internationalen Aktivitäten Ihres Unternehmens zu erweitern. Wir werden Ihnen zahlreiche Beispiele (im Zusammenhang mit dem Handel in Fernost, Osteuropa, USA und andere Märkten), Fallstudien und Übungen bieten, die es Ihnen ermöglichen, Ihr Wissen über den internationalen Handel zu erweitern und zu verbessern.

Wer sollte teilnehmen?

- Dieser Kurs wurde für Verkaufs- und Marketingleiter sowie Berufstätige im internationalen Handel entworfen.
- Dieser Kurs ist ebenfalls unerlässlich für jeden, der mit anderen Märkten Handel betreibt und sein Wissen und seine Herangehensweise verbessern möchte.
PRICES101B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1 Day Course7 StundenThis is the one day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations.

Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev.

Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company.

A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour.

You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again.

What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING

What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This day long course includes several exercises which allow participants to get a better feel for the principles in use, with feedback from the course instructor.
PRICES102B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with Half Day Sales and Marketing Evaluation14 StundenDies ist die zweitägige Version des preisgekrönten Kurses Sie können damit aufhören, Geld auf dem Tisch liegen zu lassen, mehr Umsatz zu erzielen, größere Beurteilungen zu erhalten und Ihre Kunden dazu bringen, mehr Wert in Ihrem Produktangebot wahrzunehmen, während sie sich wohler fühlen, Geld auszugeben Es ist wie ein Smartphone der siebten Generation für Ihre Preisgestaltung, das von jemandem entworfen wurde, der für die Ausbildung in der Marketing- und Verkaufsabteilung des weltweit größten Biotech-Unternehmens verantwortlich war, das sowohl B2C als auch B2B betrieb Auszeichnungen: Eine verkürzte Version dieses Trainingsprogramms, das von Philippe entwickelt wurde, der für die Ausbildung in der Marketing- und Vertriebsabteilung des weltgrößten Biotech-Unternehmens verantwortlich war, gewann auf der B2B Master-Konferenz 2016 in Kiew den Titel "Top Trainer" Kursbeschreibung: Auf die Frage nach einer Preisgestaltung, die den Umsatz in einer Verkaufssituation maximieren würde, wählen 95% der Manager, Direktoren, sogar CEOs großer Internetunternehmen die Option, die sie fast 45% des Umsatzes kosten würde Erfahren Sie, wie Sie Preisumgebungen und Produktmatrizen erstellen können, die immer wieder gezeigt wurden, um Kunden und Kunden das Gefühl zu geben, mehr Geld auszugeben Dabei verwenden sie Ideen, die von einigen der weltweit größten Unternehmen und Nobelpreisträgern entwickelt und erforscht werden Erzielen Sie Umsatzsteigerungen von 15%, 23%, 43% und mehr mit einfachen, kostengünstigen Strategien, die praktisch in jedem Aspekt des B2B-Vertriebs anwendbar sind Jeder Unternehmer, Direktor, Grafiker, Vertriebsleiter, Berater, Werbefachmann und Mensch, der für seine eigene Marke verantwortlich ist, sollte dieses Seminar mindestens einmal in seinem Leben sehen In der Tat ist es für die Mitarbeiter in der F & E-Abteilung von entscheidender Bedeutung, neue Produkte zu entwickeln, denn das Verständnis dafür, wie Kunden eine Produktmatrix sehen und Geld ausgeben, ist entscheidend und kann zu erheblich unterschiedlichen Umsätzen und Gewinnen für das Unternehmen führen In den letzten 60 Jahren hat sich in der Welt viel verändert Du kommunizierst nicht mit Technologie aus den 1960er Jahren, wie Schneckenpost - oder klobigen Schreibmaschinen In der Zeit, die wir gebraucht haben, um unsere heutigen Kommunikationsmittel zu entwickeln, haben Nobelpreisträger und andere Forscher das Verständnis für menschliches Verhalten vorangetrieben Sie werden Fallstudien und Studien nach dem Studium in Feld für Feld Preisgestaltung, Wertschätzung und Kaufentscheidung, um gemeinsame Themen im menschlichen Verhalten zu entdecken und wie Sie sowohl mehr wahrgenommenen Wert in Ihrem Produktangebot als auch erhöhen den Umsatz für Jahresberichte Sie werden lernen, Entscheidungen Ihrer Kunden mit Phänomenen zu leiten, die so leistungsfähig sind, dass sie in jedem Bereich von Preisgestaltung über menschliche Partnerwahl bis hin zu weltberühmten "magischen" Handlungen funktionieren (die schnell zugeben, dass es keine Magie gibt, sondern nur Psychologie) Sie werden Ihre Preise nie wieder auf die gleiche Weise betrachten Was Sie lernen werden, um Ihr Geschäft anzukurbeln: Mit diesem Kurs werden Sie: Verstehen Sie besser die Preisstrategien der größten Unternehmen der Welt Holen Sie im Wettrüsten der Konkurrenz einen Sprung vor die Konkurrenz Erfahren Sie, wie Sie eine Preisumgebung schaffen, in der sich Ihre Kunden mehr Geld ausgeben können Lernen Sie, und vor allem, VERSTEHEN Sie die richtige Reihenfolge der Preisgestaltung in vielen Verhandlungs- und Verkaufssituationen und warum die falsche Bestellung 45% Ihres Umsatzes kosten kann Erfahren Sie, wie Sie eine Produkt- und Preismatrix erstellen, die den Produktumsatz um bis zu 34% steigern kann Erfahren Sie, wie Sie eine Frage stellen können, die den Preis für eine Flasche Wein bei einer Auktion verdoppeln oder verdreifachen wird Erfahren Sie, wie Sie Produktoptionen eine kostengünstige Option hinzufügen, die den Umsatz um bis zu 40% steigern kann Erfahren Sie, wie ein Unternehmen die Preise um 10% erhöht und den Umsatz um 95% gesteigert hat und warum dies funktioniert hat Erfahren Sie, wie Sie einige interessante Preisstrategien erfolgreicher Unternehmen umsetzen können, wie einige der weltweit besten Business-Strategy-Forscher zeigen Erfahren Sie, wie Sie Preisstrategien implementieren, um Ihre Marke auf einer marktweiten Basis neu zu positionieren Erfahren Sie, wie Sie Ihr Ladenlayout und / oder Broschüren für mehr Verkäufe besser gestalten können Erfahren Sie, wie Sie eine Preisumgebung erstellen, die Ihre Kunden zu Optionen führt, die für Sie profitabler sind Verbessern Sie Ihre Fähigkeiten im Anzeigenlayout und der Warenpräsentation basierend auf wichtigen psychologischen Prinzipien Erfahren Sie, wie Sie Produktpakete erstellen, die den Umsatz erhöhen, ohne die Preise zu erhöhen Erfahren Sie, wie Sie mithilfe einiger Elemente eine Nachfrage nach anderen Elementen erstellen Erfahren Sie, wie Sie mit dem Preis die Wahrnehmung von Wert und Qualität steigern können NEHMEN SIE DIE GUTEN SCHRITTE AUS IHRER PREISE Was die Leute sagen müssen: "Während wir bei der weltgrößten Biotech-Firma zusammengearbeitet haben und Philippe in unserer Marketing- und Vertriebsabteilung trainiert hat, hat er in einer Woche mehr gute Ideen hervorgebracht als unser ganzes Unternehmen in einem Jahr Jedes Unternehmen, Manager, Manager und der Unternehmer sollte einmal seine Preis- und Business-Seminare hören " Michael Ketcham, ehemaliger Verkaufsleiter Monsanto St Louis, Missouri, USA "Ich habe den Vertrieb seit Jahrzehnten erfolgreich geleitet und kann sagen, dass dies eine aufregende und aktionsfördernde Veranstaltung mit Funken ist! Ich kann es nur wärmstens empfehlen" Anton Yatchenko Sony (CoOwner 12 Moskau Stores) "Jeden Euro wert Faszinierend" Till Lesinski Projektmanager BMW München, Deutschland "Sehr nützlich und angenehm für alle" Natalia Semenkova Manager für Marketing Dixi (eine Top-3-Einzelhandelskette in Russland) "Philippe ist ein begeisterter, cleverer Typ mit vielen guten Ideen Er hat uns geholfen, unsere Menüs neu zu gestalten und neue und interessante Produkte zu entwickeln, um Umsatz und Gewinn zu steigern" Alexandra Kutepova Art Director, Gastronimica Restaurant Holding (Sky Lounge und Florentini Restaurants, Moskau Sonstiges: Diese zweitägige Version dieses Kurses ermöglicht es Ihnen, mehr Zeit mit dem Verständnis und der Anwendung dieser Prinzipien zu verbringen und einige Prinzipien besser zu erfassen Es ermöglicht auch einen halben Tag für Ihre Gruppe, um Ihre spezielle Preissituation zu betrachten und Lösungen unter Einbeziehung des Kursleiters zu entwickeln .
PRICES103B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with 3.5 Day Sales and Marketing Evaluation35 StundenThis is a five day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations.

Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev.

Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company.

A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour.

You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again.

What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING

What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This five day course allows for a day and a half to cover the principles of pricing with several "brains-on" exercises for your group. It then allows for three and a half days to look at your current pricing strategies and a redesign using pricing strategies to boost your sales.
BUSSCI01The 30 Most Important Research Studies in Business to Boost Your B2B Bottom Line7 StundenTurn your company into a well oiled sales machine. Your communication tools aren't the same ones used in the 1960s. Since then we have gone from hand written notes and typewriters to 7th generation smart phones. In the same time we have gone from typewriters to smart phones leading behavioural science researchers and Nobel Prize winning economists have discovered amazing things about what makes business people tick. In this training seminar, we bring you the 30 most important studies in business science to boost your bottom line. We look at the most important science in sales, persuasion, presentations, business communication, advertising, website design, and meetings.

Course Description:
Train your team to make the MOST of your business!
- Did you know that in business negotiations where you hold your meetings can make upto a 50% difference in the share of the pie you negotiate?
- Did you know that serious studies show that there are at least TWO things you can do in the 15 minutes before a BIG meeting that can make the difference between success and failure?
- Did you know that by adding one counter-intuitive option to a list of two options for a customer can boost sales by up to 43%? Did you know the time of day you schedule your meetings can have a big impact on their likelihood of success or failure?
- Did you know that in one large experiment, one simple practice moved the percentage of deals closed from 12.5% to 67% -- and that these closed deals were also 18% more beneficial to both parties?
- Did you know that with presentations, within 7 seconds your audience has judged everything about your trustworthiness, believability, and more -- and there are a handful of things you can do to influence this?

We cover these phenomena and many others, which, if implemented and concentrated on can revolutionise your business and increase your conversions and profitability. Not just for businesses of every kind, but anyone who runs their own personal brand.

What People Have To Say About Other Talks Designed by Philippe:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA

"I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)

"Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany

"Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia)

"Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow)

Miscellaneous:
This day long course includes several exercises which allow participants to get a better feel for the principles in use, with feedback from the course instructor.
digimarketingDigital Marketing14 StundenDieses Training eignet sich am besten für Menschen in Digital Marketing und Strategien Das Training deckt die Konzepte ab, die für die Nutzung digitaler Medien unerlässlich sind Es bietet den Teilnehmern eine Einführung in wichtige digitale Marketingkonzepte, von Mobile Marketing und Social Media Marketing über E-Mail-Marketing, PPC-Marketing und SEO Am Ende des Trainings verstehen wir die Bedeutung von Analytik und guter Strategie anhand geeigneter Beispiele .
flockdbFlockdb: A Simple Graph Database for Social Media7 StundenFlockDB ist eine Open-Source-verteilte, fehlertolerante Graphdatenbank zur Verwaltung breiter aber flacher Netzwerkgraphen Es wurde ursprünglich von Twitter verwendet, um Beziehungen zwischen Benutzern zu speichern In diesem instruierten Live-Training lernen die Teilnehmer, wie eine FlockDB-Datenbank eingerichtet und verwendet wird, um Antworten auf Fragen zu sozialen Medien zu erhalten, z B wer wem folgt, wer wen blockiert usw Am Ende dieses Trainings werden die Teilnehmer in der Lage sein: Installieren und konfigurieren Sie FlockDB Verstehen Sie die einzigartigen Funktionen von FlockDB im Vergleich zu anderen Grafikdatenbanken wie Neo4j Verwenden Sie FlockDB, um ein großes Diagramm-Dataset zu verwalten Verwenden Sie FlockDB zusammen mit MySQL, um verteilte Speicherfunktionen bereitzustellen Abfragen, erstellen und aktualisieren Sie extrem schnelle Graphenkanten Skalieren Sie FlockDB horizontal für den Einsatz in Online-Webumgebungen mit niedriger Latenz und hohem Durchsatz Publikum Entwickler Datenbankingenieure Format des Kurses Teilvorlesung, Teildiskussion, Übungen und schwere Handsonsübungen .
digimarketingchinaDigital Marketing in China14 StundenDieses Training eignet sich am besten für Menschen in Digital Marketing und Strategien Das Training umfasst die Konzepte, die in China durch digitale Medien wichtig sind Es führt wichtige digitale Marketingkonzepte ein, von Mobile Marketing und Social Media Marketing über E-Mail-Marketing, PPC-Marketing und SEO Am Ende des Trainings verstehen wir die Bedeutung von Analytik und guter Strategie anhand geeigneter Beispiele .
mailmanCustomizing Email with GNU Mailman 314 StundenMailman 3 ist wirklich eine Suite von 5 Projekten: Zentralisieren Sie das Kernverarbeitungs- und Liefersystem für Nachrichten, indem Sie eine REST-API für die administrative Kontrolle bereitstellen Benötigt Python 34 oder neuer Postorius die neuen Web-Benutzeroberflächen auf Django gebaut HyperKitty der neue Archiver, ebenfalls auf Django gebaut mailmanclient eine Python-Bindung an die REST-API des Kerns Kompatibel mit Python 2 und Python 3 Bundler ein praktisches Installationsprogramm Publikum Dieser Kurs richtet sich an Entwickler und Ingenieure, die beabsichtigen, Mailman 3 in ihren Workflow zu integrieren .

Zukünftige Marketing Kurse

CourseSchulungsdatumKurspreis (Fernkurs / Schulungsraum)
Soziale Medien - facebook, twitter, blog, youtube, google+ - HannoverMo, 2018-10-08 09:301090EUR / 1490EUR
Einführung in Werbung - HamburgMo, 2018-10-08 09:301500EUR / 1900EUR
B2B Power Pricing! 12 Principles of Pricing Strategy To Boost B2B Profits - 1.5 Day Course with Half Day Sales and Marketing Evaluation - StuttgartDi, 2018-10-09 09:303000EUR / 3600EUR
Marketing for your company: Understand customer, do marketing right - Frankfurt am MainDi, 2018-10-09 09:306000EUR / 7000EUR
Customizing Email with GNU Mailman 3 - MünchenMo, 2018-10-15 09:303000EUR / 3600EUR
Marketing Schulung, Marketing boot camp, Marketing Abendkurse, Marketing Wochenendkurse, Marketing Kurs, Marketing Training, Marketing Seminar, Marketing Seminare, Marketing Privatkurs, Marketing Coaching, Marketing Lehrer

Sonderangebote

Course Ort Schulungsdatum Kurspreis (Fernkurs / Schulungsraum)
jQuery für Fortgeschrittene Bremen Di, 2018-09-25 09:30 2700EUR / 3300EUR
FreeRTOS: Programming for Real Time Operating Systems Nürnberg Mo, 2018-10-01 09:30 1485EUR / 1885EUR
Entwurfsmuster in C# (Design Patterns) Stuttgart Mo, 2018-10-22 09:30 2970EUR / 3570EUR
Verständliches GIT Dresden Mi, 2018-10-31 09:30 4050EUR / 4850EUR
System Engineering using SysML and UML 2 Frankfurt am Main Mo, 2018-11-19 09:30 5198EUR / 5998EUR
OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - Fundamental Exam Preparation Erfurt Mi, 2018-12-19 09:30 6300EUR / 7300EUR

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