Communication Schulungen

Communication Schulungen

Von lokalen Lehrern geleitete Live-Kommunikationstrainings in Deutschland.

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Erfahrungsberichte

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Communication Unterkategorien

Communication Kurspläne

Name des Kurses
Dauer
Überblick
Name des Kurses
Dauer
Überblick
14 Stunden
Überblick
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 Stunden
Überblick
Publikum

Personal, welches genau über die Auswirkungen von Kommunikation Bescheid wissen muss und Einfluss hat auf:

- Kollegen
- Vorgesetzte
- ihre internen und externen Kunden und Interessenten

Kursmethodik

Der Kurs ist interkativ und kombiniert:

- geleitete Diskussionen
- Präsentationen
- Übungen und Fallbeispiele

Am Ende des Kurses können die Teilnehmer:

- einschätzen, ob es notwendig ist, jemanden zu beeinflussen
- Die Stärken und Schwächen der verschiedenen verfügbaren Kommunikationsmedien verstehen.
- mit internen und externen Kunden und Interessenten umgehen.
- wissen, wie man mit schwierigen Situationen umgeht, die im Büro auftreten können.
21 Stunden
Überblick
Zielgruppe

Mitarbeiter, die sich der Probleme rund um People and Team Management for:

- Sich selbst
- Ihre Kollegen
- Ihre Chefs
- Ihre Teammitglieder
- Ihre internen und externen Kunden und Stakeholder

Format des Kurses

Der Kurs ist eine hochinteraktive Kombination aus:

- Moderierte Diskussionen
- Dia-Präsentationen
- Übungen und
- Fallstudien

Am Ende des Kurses werden die Teilnehmer in der Lage sein:

- die Notwendigkeit zu schätzen, ihr eigenes Verhalten zu steuern, bevor sie das Verhalten anderer beeinflussen können.
- die Stärken und Schwächen der verschiedenen verfügbaren Kommunikationsmedien zu verstehen.
- zu schätzen, wie Sie Ihre Teammitglieder führen, motivieren und entwickeln können.
- Verwaltung ihrer internen und externen Kunden und Interessengruppen
- zu erklären, wie man mit den schwierigen Situationen umgeht, die im Büro auftreten können.
21 Stunden
Überblick
Audience

- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Course Objectives

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders

Format

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
35 Stunden
Überblick
Communication skills have long been recognised as essential to professional success and many a career has stalled, faltered or stagnated thanks to a lack of communication skills. Contrary to urban myth, few of us are born with this skill, instead most have either practised or learned from mistakes. This course is designed to assist delegates to improve their communication skills and in consequence their ability to work with others.

Mediation skills are subtly yet meaningfully different. Excellent communication is a pre-requisite but more important is the ability to listen and take note of what is being said. The role of the mediator is to help parties reach a solution to their problem and to arrive at an outcome that both parties are happy to accept. Mediators avoid taking sides, making judgements or giving guidance. They are simply responsible for developing effective communications and building consensus between the parties. This course also covers the wider range of skills, in addition to communication, that are required to be an effective mediator.
14 Stunden
Überblick
This instructor-led, live training in Deutschland is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members.

By the end of this training, participants will be able to:

- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 Stunden
Überblick
This instructor-led, live training in Deutschland (online or onsite) is aimed at team leaders and team members who wish to improve the way in which they communicate, collaborate and relate to each other. By following a series of practices, teams can enhance these skills, leading to more productive work and a happier work life.

By the end of this training, participants will be able to:

- Identify and address common problems in how they communicate and respond to others at work.
- Improve the efficiency with which work is carried out as a team.
- Understand the individual as well as the collective needs of a team so as to better manage and direct their efforts.
- Understand the meaning and importance of emotional intelligence as an indicator and guide to improve human relations at work.
7 Stunden
Überblick
Publikum

Manager, Teamleiter und Mitarbeiter, die das Gefühl haben:

- Sie nehmen an zu vielen Meetings teil
- Ihre Zeit wird von anderen Leuten "gestohlen"
- Aufgrund mangelnder Planung, Voraussicht oder Priorisierung können sie ihrer täglichen Arbeit nicht auf den Grund gehen

Format des Kurses

Der Kurs wird eine hochgradig interaktive Kombination sein aus:

- Erleichterte Diskussionen
- Folienpräsentationen
- Übungen und Fallstudien

Am Ende des Kurses können die Teilnehmer:

- Schätzen Sie die Notwendigkeit, Meetings effektiv zu verwalten - unter Berücksichtigung des Zeitdrucks derjenigen, die sie zu Meetings einladen
- Befolgen Sie die Standardprozesse zum Aufrufen, Verwalten und Vorbereiten der Ausgabe von Besprechungen
- Schätzen Sie einige der Möglichkeiten, sich selbst und ihre Zeit effizienter zu gestalten, besser ein: intelligenter arbeiten, nicht härter ...

Zukünftige Communication Kurse

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